Shape BCM/CM
Pájecí hroty HAKKO shape BCM/CM díky povrchovému napětí pájky v dutém úseku:
- umožňují opravu přemostění:
Když je hrot umístěn na pájenou plochu, pájka chybějící v dutém místě absorbuje pájku v můstkové části. Tento tvar používejte, pokud je velikost pájecího mostu malá. Pokud je velikost pájecího mostu velká, doporučujeme tvar J, K a H.
- zabraňují vzniku přemostění při pájení tažením:
Vzhledem k tomu, že tažná síla způsobená povrchovým napětím je u tohoto typu hrotu silnější, než tažná síla tvaru BC, pájka během pájení tažením nezůstává v nepotřebných oblastech.
Pájení tažením
Naplňte vydutou část pájkou a pomalu přesuňte špičku hrotu po pájené ploše. Poznámka: před pájením naneste na vodiče a desku tavidlo. Zabráníte tak problémům, jako např. pájecímu mostu. Další podrobnosti naleznete ve videu o pájení tažením. |
Korekce přemostění
1. Vyčistěte pájku v duté části hrotu pomocí čisticího houbičky, aj. V duté části totiž může zůstávat malé množství pájky. 2. Položte špičku hrotu na část mostu a přesuňte ji. Další podrobnosti naleznete ve videu o korekci přemostění.
Položte vydutou plochu na oblast můstku. |